Pieni hetki, kiitos...

Palvelun tilausehdot

Päivitetty 17.01.2024

1. Yleiset ehdot

Palvelun toimittaa REDGO Finland Oy (y-tunnus 0573845-0, REDGO). Näitä sopimusehtoja sovelletaan REDGO:n ja sen asiakkaiden välisissä tilauksissa. REDGOlla on oikeus päivittää ehtoja ilman erillistä ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan tilaushetkellä voimassa olevia tilausehtoja, jotka asiakas hyväksyy tehdessään tilausta.

Ylivoimaisen esteen kuten lakon, luonnonkatastrofin, äärimmäisten sää- tai tieolosuhteiden, sodan, terrorismin, kapinan ja levottomuuksien sattuessa REDGO ei ole vastuussa palveluiden toimittamisesta. REDGOlta ei täten voi vaatia korvausta palveluiden toimittamatta jättämisestä muissakaan sellaisissa poikkeuksellisissa olosuhteissa, joihin REDGO ei voi vaikuttaa.

Selkokielelellä
Tehdessäsi tilauksen, hyväksyt tällä sivulla mainitut ehdot. Jos Suomeen tulee äärimmäinen säätila tms., jossa liikenne menee sekaisin, niin et voi vaatia korvausta myöhästymisestä.

2. Asiakas ja tietosuoja

Toimitamme palveluita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Asiakkaan on annettava tilauksessa täydelliset yhteystiedot sekä ajoneuvon tiedot, jotka sisältävät vähintään etunimen, sukunimen, puhelinnumeron, ajoneuvon rekisteritunnuksen ja tapahtuman taustatiedot, joiden avulla voidaan lähettää paikalle oikeanlaista apua.

Asiakkaiden tiedot talletetaan REDGOn operatiiviseen asiakasrekisteriin, jossa olevia tietoja käytetään tilauksen hallintaan ja ylläpitoon. REDGOlla on oikeus käsitellä rekisteröissä olevia tietoa henkilötietolain (523/99) mukaisesti.

Henkilötietolain mukainen rekisteriseloste on saatavilla osoitteessa REDGO Finland Oy, Läkkisepäntie 23, 00620 Helsinki. Asiakkaalla on oikeus kieltää tietojensa käyttö ja käsittely. Itseä koskevat tiedot voi tarkistaa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun osoitteeseen asiakaspalvelu@redgo.fi.

Selkokielelellä
Voit tilata hinauspalveluita REDGOlta jos olet täysi-ikäinen ja asut Suomessa. Tilausta varten tarvitaan yhteystietosi. Tiedot talletataan REDGOn asiakasrekisteriin.

3. Tilaaminen ja tilausvahvistus

Palvelu tilataan internetin välityksellä osoitteesta https://tiepalvelu.dacia.fi/. Kaikki tilaukset vahvistetaan automaattisesti sähköpostilla. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Selkokielelellä
Hinaus- ja tiepalvelu tilataan https://tiepalvelu.dacia.fi/ sivuston kautta. Sinun pitää ilmoittaa sähköposti, jotta voimme lähettää sinulle tilausvahvistuksen.

4. Peruuttaminen

Lähtökohtaisesti palvelulla ei ole peruutusoikeutta, koska kyse on kiireellistä työstä paikassa, johon yritys saapuu kuluttajan pyynnöstä joko välittömästi tai sovittuna ajankohtana. Asiakkaalla on kuitenkin mahdollisuus peruuttaa tilaus välittömästi sen tekemisen jälkeen, jos tilausta ei ole vielä ehditty välittämään hinaus- tai tiepalveluautolle. Peruutus on tehtävä puhelimitse numeroon +358 800 163 663.

Selkokielelellä
Voit peruuttaa tilauksen puhelimitse, jos sitä ei ole vielä ehditty välittämään hinaus- tai tiepalveluautolle.

5. Palvelun toimittaminen

Palvelu toimitetaan mahdollisimman pian. Varaamme oikeuden priorisoida avun tarvetta sille, jolla on suurin kiire. Asiakkaan on jätettävä avaimet saataville auton lähistölle tai oltava itse paikalla 15 minuutin varoitusajalla.

Selkokielelellä
Hinausauto tulee auttaamaan sinua mahdollisimman pian, mutta meillä on oikeus osoittaa hinausautolle tärkein tehtävä ensin, jonka vuoksi avun toimittaminen voi viivästyä

6. Maksaminen ja laskuttaminen

Laskutamme valitsemaasi tahoa mikäli se on ehtojen ja turvan voimassaolon puolesta mahdollista, tilaajana olet kuitenkin vastuussa kustannuksista kunnes toinen taho on suorittanut maksun. Jos maksat maksukortilla tai käteisellä niin tilaukseen sisältyy maksuvelvollisuus. Tilaajan tai jonkun muun on oltava paikan päällä maksamassa tai päästävä paikalle 15 minuutin varoitusajalla. Palvelujen hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Selkokielelellä
Voimme laskuttaa suoraan esim. vakuutusyhtiötä tai automaahantuojaa. Heillä on kuitenkin ehtojensa puitteissa oikeus hyväksyä tai hylätä maksu. Tilaajana olet viimekädessä vastuussa aiheutuneista kustannuksista ellei joku muu maksa. Jos maksat maksukortilla tai käteisellä niin tilaukseen sisältyy maksuvelvollisuus.

7. Reklamaatio

Reklamaatiot käsitellään kirjallisesti. Voit toimittaa vapaamuotoisen reklamaation sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@redgo.fi.

Selkokielelellä
Etkö ole tyytyväinen, ota yhteyttä niin jutellaan mikä meni vikaan ja miten voimme korvata sen.

8. Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa tilaussehtoja ilman erillistä ilmoitusta. Asiakkaan on ennen tilausta tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin tilausehtoihin.

REDGO käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

REDGO Finland Oy
Läkkisepäntie 23
00620 Helsinki
p. 09 37 477 377
asiakaspalvelu@redgo.fi

Selkokielelellä
Meillekin tapahtuu virheitä, joten voimme muuttaa näitä ehtoja, jos siihen tulee tarvetta. Vieressä on meidän yhteystiedot, jos haluat jutella.